bluza- ROMWE
t-shirt- House
spódnica- Stradivarius 
buty - Brilu 







18 komentarzy:

  1. jednym słowem - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci w tej bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Buty mnie zauroczyły :)

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fantastycznie! Lubię tu zaglądać ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! :)
    http://minis-muffins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, wszystko świetnie współgra.
    Zapraszam serdecznie na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam wczoraj o ile się nie mylę 15$.

    Jak Ci poszły matury?

    OdpowiedzUsuń
  8. Coo? Ja wygrałam jakiś konkurs? Mogłabyś mi dać link, bo pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa :) Dzięki za informacje :*

    Mi matma poszła dość dobrze, minimum 64% będę miała, liczę jednak na 70 :) Czemu słabo?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy nowa stylizacja!? ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw idealny! Super buty

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawaj nową stylizację!! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjecia, śwetny blog ;***
    Zapraszam do sb , prowadze bloga na tenaty wlosow-skory-paznokci, moze znajdziesz cos dla siebie ;* Milego wieczoru ;*

    OdpowiedzUsuń